fredag, mai 19, 2006

God helg til alt godtfolk som er så vennlige å besøke sida mi!
Til dei som har hatt eksamen: Gratulere! (Gjekk sikkert veldig bra)
Til dei som skal ha eksamen: Ta ein beroligande og smil til verda, då går alt så mykje bedre skal de sjå.
Til dei som skal slappe av: De fortjena det! Slapp av mens de kan.
Til dei som skal jobbe: Stakkars! Eg føle med dåkke.
Til dei som er sjuke: God bedring!
Til dei som er deprimerte: Ting blir så mykje lysare etterpå:) Berre vent så skal du sjå..
Til dei som skal kjøpe leilighet: Huff, gje ikkje opp.
Til dei som skal drikke og feste: JE!:D
Til dei som skal ta ferge: BLI DER DU ER!
Til dei som skal sjå idolfinale: Sei ifra til meg kem so vinn.
Til dei som skal sjå Gran Prix: Få dåkke eit liv!
Og igjen...GOD HELG!

5 kommentarer:

Monica sa...

God helg til deg og Kotsasi. kva skal du eigentleg gjere i helga?

jeanette_s sa...

hehehehehe!! ja, eg e svært spent på ka du ska gjere på i helga:)
skakje du sjå idol????? jei vil ut, jei vil ut jei vil ut å drikke meg full!!!!!

Trine sa...

Takk! Jei vil også ut og drikke mej full! Men de va Aleksander som vant, og de e synd på meg, for eg skal jobbe i mårra. Må vel legge med snart, siden eg skal opp halv sju.. kremt. God helg alle jentene!

Kristin sa...

Eg skal slappe av, er litt sjuk og skal på fest og fanteri.

Go helg!

Sasi sa...

Eg var i Ortnevik og fekk med meg heiiiiile Grand Prix:(

Eg ville berre feste..