mandag, mars 06, 2006


Ok, det enda med ein rolig time med god og sunn salat (nesten litt gresk- 'drømme') og Leonard Cohen i øyregangane. Men det gjer alltid godt- og eg har faktisk ikkje dårlig samvittigheit for å ikkje ha støvsuga. Min Mann som tydelegvis støvsugde sist har altså pressa heile støvsugaren inn i eit kott som va stappa fullt fra før. Altså, eg klare å få ut sjølve støvsugaren, men skaftet står i spenn og eg FÅR den IKKJE ut! Når eg kjende irritasjonen bre seg ut i armane og i beina, tenkte eg berre "nei nei, no må eg sette meg ned". Derfor har eg altså IKKJE dårlig samvittigheit for å sitte her og nyte salaten med han Leonard si balsamstemme i lufta, som kurerer kroppen min for irritasjon. Akkjasann, dette skal eg nyyyte..

Takk takk Mr. Cohen for at du er den du er og syng slik du syng!:)

1 kommentar:

Monica sa...

Når menn skal rydde endar det som regel med at ting ikkje er rydda men berre stua inn i eit skap som vi seinare må rydde... Vi har det hardt altså..