søndag, mars 18, 2007

Eg har fått låne pc`en til Monica, EG ER PRIVILIGERT! Er i sogn og må berre skrive eit lite innlegg- so blir Monica glad. Ho klagar på at det er lite aktivitet i helgene. Så versgo Monica, dette innlegget er til ære for deg :D

Eg får bollar og brus (vatn) og høyrer historiar om koffor Monica ikkje kunne ut å køyre med bilen sin i dag (1 cm med snø), var det kanskje heller det at ho ikkje gadd?? Eg lar spm ligge og høyrer vidare. Ho lagar middag til mannen kjem heim, flinke jente! Steik, eg er imponert.

Nei, no får eg konsentrere meg om samtalen her, klare ikkje å tenke, snakke og skrive samtidig...PUH!

No forklarar ho mannen koreis han skal ete...hihi

2 kommentarer:

Monica sa...

Min bil er rett og slett ikkje til å stole på når det vert meir snø enn ein cm.. hehe.

Trine sa...

du e no stadig vekk i sogn, du. hold deg her så eg snuse på barnet ditt, e du snill!