torsdag, desember 21, 2006

No er eg sjukemeldt fram til eg skal ut i permisjon, så då er det berre å ta jul.
Men kvar er roa? Eg er urolig i kroppen. Er ferdig med gåvane, eller er eg ikkje det? Må visst dobbeltsjekke det, trur eg.
Eg må vaske, men klare ikkje å starte.
Skulle ha måla ein vegg- so eg får lufta ut mens vi er vekke og et pinnekjøt.
Klesvasken står klar til å hengast opp, men må først brette det tørre, so eg får plass til det våte.

Nei, det er vel berre å sette i gang...Men må først ete litt twist...DET ER GODT MED JUL:D

God jul til alle gode mennesker der ute!!!


Nyt denne lille smakebiten av julafta. Kjenner lukta av pinnekjøtt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men kotti, eg har jo en kaputt og teit drittmobil:( Og no e eg heime i førde. Eg kan ringe deg i mårra, eg:)

jeanette_s sa...

god jul til deg og kjøre venn! Kjem nuk til å ta mi obligatoriske ringerunde til "alle" på nyårsafta.....godt brisen ja.....

kos deg og slapp godt av i jula!:)

Anonym sa...

God jul Kotsasi!

Bra du er sjukemeldt!

Anonym sa...

God jul Kotsasi!

Bra du er sjukemeldt!