torsdag, september 21, 2006

Hemoridekrem under augene? Eg hadde ikkje høyrt om det før, men det er visst veldig kjent i modellverda, ikkje rart eg ikkje har høyrt om det..Men etter søking på nett om hemoridekrem ser eg jo at dette er nåke folk veit om. Ikkje alle er like positive til det nei. Men han Jan Thomas seie det fungera skikkelig bra, ikkje bruk kvar dag, men kanskje ved spesielle anledningar, som møter og diverse. Ein gnir litt krem mellom fingrane, so den blir varm, tappa det på den tynne huden uder augene og det seier nesten "sjupp", posane forsvinn innatt i grotta si og ein ser so vaken og opplagt ut. Perfekt tenkjer eg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi. Eg blir litt bekymra for deg no, kjenne eg. trenge du tidsfordriv?:)

jeanette_s sa...

du, eg og kotti har diskutert ditta. vi såg programmet begge to. og detv funka!

Monica sa...

Eg må berre påpeike at eg har visst dette sidan tidanes morgon. Antaglegvis fordi eg er den personen som ikkje nyttar meg av slikt noko i det heile teke.

Eller eg kjøpte faktisk ein lipgloss hin dagen. Den forstod eg ikkje heilt korleis eg skulle bruke...

Kristin sa...

Oj, alt desse modellane kan! Glupe folk altså..

Lure litt på korleis dei fann på at dette funka. = slutning: Alle modellar har hemorider?