mandag, april 10, 2006

No er det ein dag att på jobb- etter det er det PÅSKE *Glede seg*

Først går turen til Ortnis og så til Kvamsen. På påskeafta skal vi feire bursdagen til mi lille søster, som ikkje lenger er så lita. Ho blir 17 år og det er nesten litt skummelt å tenke på, ho skal jo berre vere 10. Etter det skal vi sikkert leite etter påskeegg som påskeharen har gjømt (kan vel sei det slik at psykisk er eg den yngste av alle oss søsken) *Finne egget først*

Håpe også på ein fest eller to, har vore litt tørke no i det siste. Håpe alle fine folk kan komme til meg (bur ein t.d. i Tromsø er det berre å komme, ingen unnskyldning no) og feire at vi har påskefri, og det gode selskap.

Det eg egentlig ville sei: GOD PÅSKE!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God påske, Sasimor! Det går faktisk an å komme til førde også, her er det jo så kjempekjekt har eg hørt;)

Sasi sa...

Ja, det gjer det jo faktisk. Skal ikkje sjå bortifrå at eg plutselig er der..

Kristin sa...

Go paosje! So Besta ville sagt..

Monica sa...

God påske til deg og sånn. Hurra!