lørdag, april 08, 2006


Ete pasta, sjå tv, lese dagbladet mens eg et snop. Sjå Kill Bill heile søndagen *glede seg* Tenne stearinlys (kjenner seg ikkje så aleine då), godt å kvile, har tjent peng, strekke på beina, tenke at det snart er påske, savne alle, skal bli godt å sove. Må stille inn tidsbrytaren på akvariet (ellers lyse det heile natta), har sett litt Tore på sporet (sørgjeleg), gleda meg til mai (balejazz og meg 24), savna pusane mine. Skal eg ete meir snop? Eg skulle jobbe med søknad. No skrur eg av.

3 kommentarer:

Trine sa...

Håpe Kill Bill-dagen blei bra! Så fine pusekatta!! GLede meg til å leike med både deg og kattepusa og øltriks i balis i mai:D

Sasi sa...

Gleda meg eg òg, men eit minus: Vi har ingen kattar lenger:( Kanskje finn vi ein hannkatt på rek som vi kan leike med:)
Kjekt skal det bli uansett!!

Sasi sa...

Kill Bill filmane var fantastisk bra! Eg skal kjøpe meg eit sverd (eller få) og trene meg på sprenge-hjerte-slaget. Hoppar rundt og opp etter veggane her heime no.

Glad eg såg dei etter kvarandre, ellers ville eg blitt veldig skuffa når den første filmen stoppa slik..

Vil sjå dei igjen med ein gang, men i ein kinosal!