lørdag, mars 18, 2006

Endelig fann eg den. Cd`en med bilder fra Sverresborg grenden og båttur i Balestrand, med sjølvaste Vindreken. Cd`en som Christian var så snill å gje meg eingong:)

Planen var jo å finne eitt spesiellt bilde, der Trine sit og drikk av vår felles tønnedrink og fingeren går i ein finurlig vinkel. Men den gang ei, kankje har eg drømt det. Skulle jo mobbe litt her på bloggen, og så skulle eg øve på å klare å lage ein sånn finger, samtidig som eg øver på å gå i spagat. Jaja, er det Christian som har det bildet kanskje??

Men fann i allefall cd`en og her kjem det eindel minneverdige bilder...

Her è jo Trine og meg, vi ser ganske små og uskuldige ut. Sjå, vi har aldri gjort nåke gale!! Dette var det året vi møttes for første gang og etter det har vi berre drukke fra same drink..Hugsa du oppskrifta på drinken (på ein liter) Trine? Vi tok vel kanskje berre det vi fant av restar fra tidligare festar og mixa det til litt:)










Jeanette og Elin var jo også på besøk, festejentene. Ser ikkje ut som om dei har det særleg arti, men dei tok nok av til slutt. Jeanette, kva er det du prøve å skru på i taket? Kan ikkje hugse at vi hadde fjernsyn eller stereo så høgt oppe..Men om det er GP du vil skru av, så skkjønna eg. Kanskje det er derfor de ser så triste ut. Christian! GP høyrer ikkje til på vorspiel!






Her er Monica òg, krøllejenta- Men pass på! Krøllane è berre eit skalkeskjul, ulv i fåreklè ditta:) Bak desse krøllane befinn det seg ei energisk dame som står på for det ho brenn for. Du è ei flink ståpåjente og è ein kløpper på middagslaging. Eg blir meir og mer imponert av deg for kvar dag som går! Come on, save the world!

Her har har vi festgjengen, vi ser veldig livlige ut, må eg sei. Fra venstre: litt av Astrid, men, Monica, Lena fra Førde, Elin, Jeanette, Kristine og Trine, alle andre sit bakom kameraet. Ca, tjue stykk:) Kunne jo ikkje få plass til ALLE dei i eitt bilde..

Her har vi jo fotografen sjølv, Christian. Eg kan ikkje beskrive kor glad eg er for alt du har dokumentert opp gjennom tidene:) Det er jo litt morro òg då, og sjå kor festlige vi var i gamledagar, før vi lærde oss å feste. Du må få stumpen din nedatt fra Trondheim og dokumentere meir. Særleg dansinga vår, det è so kjekt å sjå på:)


Ingvill og meg på båttur på sognefjorden, Bjørn i bakgrunnen. Denne dagen lærde vi at det IKKJE er lurt å gå på do i båtar. Vi måtte veldig tisse og kunne ikkje, som gutane, tisse rett i sjøen. Vi var dumme, vi brukte eit toalett. Aldri meir! Det gjekk ikkje an å skylle det nedatt. Veldig hyggelig på så få areal og vite at tisset ligg innpå kottet, rett unde oss. Tru oss, vi prøvde så godt vi kunne, det gjorde Lars Jonas og Christian og gudane veit ken fleir òg :/ Følte oss lite komfortabel med det..


Her è Tannvill. Slik er ho, veldig søt, uskuldig og snill, men so skjer det nåke- Ho blir ei ape. Eller så slår ho hovudet i doskåle og spelar ein halvtime at ho ikkje veit kem ho eller eg er. Ho kan finne på å servere deg sveitt grandiosa. Og bli ikkje sjokkert om Ingvill legg seg ned på golvet og blir ein vrælande unge. Ingvill har eit gummifjes og slik kan ein vel forklare personligheiten hennar også. Kan finne på det meste. Men det er jo derfor vi lika ho så godt. Jaffal av og til:)

8 kommentarer:

Monica sa...

Hahaha. Moro. Eg hugsar ikkje at eg var på denne festen eingang. Var dette på loftet den første staden du budde i Bergen? Eg hugsa ho Lena fra Førde for eg lånte beviset hennar. Kunne fødselsnummeret hennar i lang tid etterpå.

Gud hjelpe meg for nokon krudlar.

Anonym sa...

Fine kroddla:) Jepp, det va i panoramaleiligheita vår. Vi såg jo så unge ut, føle det è ti år sidan..

Trine sa...

Å, det der va ein fin fest! Eg har mange bilde av den store drinken, men ka vi hadde oppi må vel gudane vite. Ein va iallefall veldi grønn, og ein anna veldi rød. Og ned gikk det iallefall!! Kanskje eg skal scanne inn nåken go-bilde fra gamledaga også!? Ja! Gleda meg til neste helg, da skal vi vise Høyanger at desse jentene kan feste!

Trine sa...

Eg har forresten ikkje gjort nåke gale enda! Har du? Det har eg iallefall ikkje hørt nåke om..

Sasi sa...

Nei, tenkte berre vi kunne late som om vi va blitt veldig tøffe:) Men vi ser i allefall tøffare ut:)

Då è det DU som har bilde av den krumme fingeren, som står i feil vinkel!Hmmmm

Glega meg masse te neste helg, Høyanger kan berre sjå fram te det med skrekk og gru!

jeanette_s sa...

hehe....for ein fest!!!
Det va der eg traff den kjekke mannen. Trine, det som va i drinken va vannmelon!

Monica sa...

Aiaiaiai.. skal de til Høyanger? Då skjønar eg at det vil bli ei natt med ruteknusing, slåsting på Nobel, zalo i fontena og diverse andre pøbelstrekar :D

Trine sa...

Juhuu! Har dei fontene i høyanger! De skal bli både slossing, klatring i trea, tagging, turning, det meste unntatt jogging og sunn livsstil.