søndag, mars 19, 2006

Det è søndag og eg får ikkje legge ut bilder:( Trur dataen har fått influensa. Her skjer rare ting.

Oppsummering av denne veka: Jobb, jobb, jobb og jobb, så besøkte eg Astrid. Eg ana ikkje kor lenge det è sidan eg såg ho sist, men det è lenge. No har Astrid og vennen hennar, Roar fått seg eit lite, raudt, søtt hus i Hylkje med blå garage. Der trivst dei godt. Dei har fortsatt Ruffen. Ruffen er Ruffen og har fått veldig lang og kraftig pels. Astrid har blitt mamma til ei søt lita jente, som det kan sjå ut som om Cecilie è mor til:) Det var kjekt å møte ho att og ikkje minst å møte dette lille knøttet, som sov så fint på armen min. Alt var som før og det vart inga pinlig tausheit. Skal skjerpe meg, det skal ikkje gå år til neste gang. No veit eg jo kor ho bur, to bussstopp forbi fengselet..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg får heller ikkje lagt ut bilder, det e dødsirriterande! Aaargg!!!

Sasi sa...

Å, men då kan det jo hende det ordnar seg sjølv. Håpe det e andre sin feil, for eg veit ikkje korleis eg skal ordne det om ikkje..