onsdag, april 20, 2011

Sit her i hjørnet av den blå skinnsofaen i Ortnevik. Har teke ein pause fra "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson, for å ta meg eit glas med gin, og for å tenkje på dei bøkene eg har lese- dei som har satt spor. Kjem på fleire gode bøker, men den boka eg las som 14- åring; "Det mørke lyset" av Mette Newth er nok ein av dei som har satt mest spor.

"Tora er 13 år og kommer fra en liten vestlandsbygd. Sykdommen hennes blir oppdaget og hun blir fraktet til et hospital i Bergen. Der blir stuet bort, isolert fra pasienter med andre sykdommer og det er hennes historie som fortelles. Tora vokser til og blir et svært vakkert menneske innvendig, mens sykdommen ødelegger kroppen hennes"
(http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostlandssendingen/sendinger_nrk_ostlandssendingen/lang_lunsj/1771410.html).

Det er ca eit halvt liv sidan eg las denne boka, og enda tenkjer eg på den. Det skulle ha vore skrevet fleire slike historiebøker for ungdomen, då hadde kanskje til og med eg vert ein ivrig elev i historietimen.

Ingen kommentarer: