søndag, februar 06, 2011

Min kjære vetle gut har hatt bursdag, og eg har ikkje klart å oppdatere bloggen på dette. Her må det skjerpings til.
1. februar blei Tobias 4 år! Eg føler eg gjentar meg sjølv heile tida, men fy søren som tida går. Eg hugsar det som om det var i går, då vi sat med den nydelige lille fuglen i armane. Vi lurte på kven han var- han lurte nok veldig på kven vi var, og no veit vi, no kjennest det som om han alltid har vore her. Sjefen, som kan fortelle oss foreldre at vi berre trur vi bestemme vi. Tobiasen vår er ein god liten gut, som trur han skal bli vaksen i morgon. Vi elskar han, og gler oss til alt han skal vise oss det neste året. Gratulerer med vel ovrstått bursdag, lille venn! ♥

1 kommentar:

Trine sa...

Ja, det er heilt sprøtt at det er FIRE år siden eg fikk hilse på han første gangen. Det er godt det bare er ungane som blir eldre, og ikkje oss! :) Fine gutten!