fredag, januar 07, 2011

2011, velkomen skal du vere, eller? Året mitt som fulltidshusmor er over, alle oppgåvene som husmor er der fortsatt, men no skal eg studere i tillegg. Det er liksom to 100 % stillingar blanda saman til ei stilling, omstillinga er hard. Denne veka har vore den hardaste på lenge, ikkje fordi det er mange tunge løft på høgskulen, men fordi hjernen min må fungere. Eg er psykisk utslitt. Eit og eit halvt år igjen, LA DET GÅ FORT! Helst så fort at eg kanskje kan få studiene unnagjort til sommaren 2011, vil jo tross alt oppleve å vere ferdig utdanna, og siden verden skal gå under i 2012...kremt. NEI NO får eg gå å henge opp klær!!!

2011 startar seriøst, ein blir miljøskada av å vere student.

1 kommentar:

Anonym sa...

Føler med deg jente!! Vis det er noen trøst så går tiden alltid fort nå for tiden, etter man fikk barn. Ser faktisk ut som at tiden går fortere og fortere ettersom hvor mange barn man har:) Liker å lese bloggen din. Jeg følger med deg. Klem fra Ragnhild