søndag, mai 23, 2010

Sjekkar facebook sånn akkurat før eg skal legge meg, og der får eg det rett i fleisen; "blogg litt du". okei, da er det vel berre å blogge litt da, tore ikkje gjere noko anna.

Sit her med Lily Allen på øyret, stua bort i ein krok. Det er det eg gjer på. Skulle lagt meg, skulle lest i boka mi, skulle pussa tennene, men rumpa mi er altfor tung blitt. Den er blitt så tung at eg prøver å ta opp treningen igjen, og det skal eg klare å bli flinkare til framover. EG SKAL! Ikkje lett med ei slik tung rumpe såklart, men ein må slosst og lide for skjønnheten, har eg høyrt. Det passar meg dårlig sidan det eg likar best er god mat, og det alltid. Har egentlig ikkje tid til å trene, men eg ofrar visse ting, som å ete mengder med sjokolade. Synst det kan vere litt lurt. Veldig lurt. Spark meg bak, please!

4 kommentarer:

Trine sa...

Vi kan jo bli enige om en slags fadderordning? Der du sender meg ein sms der det står: Ut og tren din tunge røv, også sender du en tilbake til meg? Sånn siden eg ikkje gidder dra til Loddis for å trene og du sikkert ikkje gidder komme hit. Den som gir seg sist får mest sjokolade!! :)

Sasi sa...

kor mykje sjokkis snakkar vi om her ? :)

Trine sa...

Så masse vi orker:)

Anne Liv sa...

Så greie ordninger det høres ut til då!!!