mandag, november 06, 2006

Eit lite livstegn her på bloggen fra meg. Styra å stella på med...eh, egentlig ingenting. Kjem meg på jobb når eg skal og è veldig slapp dei dagane eg er heime. Sit helst og tenke på alt som skulle ha vorte gjort. Har berre lyst å gjere koselige ting, som å shoppe små, søte beibiting, men ikkje ei krone i sikte. Derfor brukar eg tida på å sette saman litt av kleda vi har, og ja...tar bilde av dei.

Jada, eg gjer litt seriøse ting òg, som å ta oppvasken, vaske klede, strikke og hente masse rot fra kjellarboden. Og så er eg så flink å vere først ute meg gratulasjonar både til Jeanette og Trine, så haha, heilt ute er eg no ikkje.

Her er forresten eit bilde av magen min på dagen 28 veker på veg. Ikkje so lett å ta bilde av magen har eg funne ut i det siste, men men, det er no ein mage.

4 kommentarer:

Monica sa...

Hoi! Du er nesten tjukkare enn meg. Det er litt skremmande sidan eg ikkje er gravid :D

Eg syns du er kjempeflink uansett! Hurra for Kotsasi!

jeanette_s sa...

ååhh.. den fine magen din:)!!!!! so søt og liten og akkurat heilt perfekt:)

Trine sa...

Så fin mage! Heidi lure på om du ikkje snart skal få utovernavle:) Og så mange gøye kle! Det blir en kul beibi!:D

Sasi sa...

Eg håpe ikkje eg får det, hata jo navla og eg kan ikkje leve med at den står ut og gnissar i kleda mine:S Då må eg blir sjukemeldt og ligge heime med ein kopp teipa som beskyttelse rundt navlen..(Det è psykisk)