onsdag, april 05, 2006



Handle MASSE, bake gulrotkake, bake muffsa, lage kyllingsalat, vaske "hus", lufte, skifte på senga. Alt må gjerast av og til. Og i dag har Mannen bursdag, så då vil eg jo gjere han glad. Har kjøpt øl altså, så dagen er redda uansett, men har eg ei unnskyldning til å ordne litt her, jo då må eg nesten utnytten den. Må ha litt puff bak for å komme i gang.

Har heldigvis fri i dag, så heile dagen er satt av til å gjere det fint og lage nam-nam-mat til han kjem heim frå jobb. Har vore ganske fling fram til no må eg sei. Måtte berre ta ein pust i bakken, og vente på at oppvasken skal tørke litt. Nei, no får eg starte på kyllingen, hata å renske kylling..USJ!

Her funderer Mannen over kva han har gjort i 25 år og korleis dei neste 25 vil bli, håpe iallefall at eg er sikra ein plass med deg der! Gratulere med dagen Mannen min!!

Shit! No fyke tida! I got work to do!!


8 kommentarer:

Kristin sa...

Gratulere med dagen til Mannen Martin! Heldig han som har deg til å ordne opp, dette må jo berre bli ein flott bursdag! Ser for meg kor det blinkar nyskura i kvar ei krå

Monica sa...

Gratulerer med dagen til Martin! Hurra!

Gud så flink du er, eg blir heilt imponert. Ein må liksom alltid ha ei unnskyldning ja. Kjenne igjen den..

Sasi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Sasi sa...

Slår jo aldri deg Monica;)

Monica sa...

Joda du, det gjer du nok. Om det er målet ditt så har du eit lett overkommeleg eit :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Mannemannen! I går, kanskje..

jeanette_s sa...

gratulerer me overstått Martin!!:) håpe kyllingsalaten og kaka smakte vidunderleg!

Sasi sa...

Ja, det smakte heilt fortreffeleg, om eg skal sei det sjølv:)