torsdag, mars 09, 2006

Takk for ein koselig og artig kveld i går! Det blir jammen tomt uten deg her i Bergen Trine. Vi må nok trøste oss med din fantastiske morosome (det ER korrekt, det heiter morosom eller morrosom om ekstra morosomt) blogg. Og eg kan ikkje sette ord for kor glad eg er for at du har ei skattekiste, ei heilt eigen, der vi fortsatt kan følgje med i livet ditt. Då kjenst det som om du er ganske nær likevel.

Du må jo komme tilbake å gå ut på Metro, no som eg er begynt å gå der lissom. Tenk at eg har vore der TO gongar på EI veke. Og tenk at eg faktisk synest det er ganske OK. Om ein ser vekk fra den irriterande, sjølvopphøgde krøllejenta, som har den viktige jobben å passe på våre jakker, vesker, hanskar og div., er det ein finfin plass. Dette hadde du ALDRI trudd eg skulle inrømme og i alle fall ikkje her, i all offentlegheit. Jaja, no er det ute. Alle veit det. Eg er kanskje blitt litt Meterofil eg òg. Kan hende eg må redigere dette seinare:) Vil uderstreke at nesten alle paljettjenter er vekk, dei har heldigvis funne seg ein ny plass. Og det synest eg er kjekt , at vi normale, kule og morrosome jenter kan overta plassen og blåse vekk glitterstøvet i sofaen (som av og til er litt FOR god). Men eg veit ikkje om det blir det same å gå der uten deg Trine. Så du har berre å komme tilbake til Bergen sånn av og til og følgje meg inn..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk, søte Sasi! Kanskje eg kan få jobb som dørvakt der når eg kjem tilbake ein vakker dag! Så sleppe du inn uansett kva slags tilstand du befinn deg i..:)

Cecil og eg vurderer å legge inn ei klage på mongo-æsj-duste-garderobe-passe-rottejente, sånn heilt seriøst. For ho bør heller jobbe med å fjerne hundebæsj fra sykkeldekk eller andre ting meir på hennes nivå.

Monica sa...

Bra! Legg inn klage. Eg er for alle som plystrar :D

Sasi sa...

Ja, men ho fortjena det! Eg skal klage til sjefen min i måro, eg jobba med ei ape. Vi må berre jobbe med å få vekk alle folk som è udugelige. HO È udugelig plagsom og nesevis (ho i garderoben altso)..