mandag, mars 27, 2006

Kristine, eg glømte jo å takke deg for den fine gaven eg fekk av deg. Den søte, lyse, sommerminnetoppen. Du è så snill, kjøpe gavar til alle.

Og så må eg takke det så utruleg masse for hårklippen. Eg føle meg alltid ti ganga bedre etter eg har vore med deg, som ny:) Du è vår egen frisør og stylist. Hadde vi berre kunne kopiere deg opp og krympe deg slik at du fekk plass i veskene våre. Men heldigvis går ikkje det, for vi vil jo ikkje dele deg med heile verda. Vi vil jo egentlig berre ha deg for oss sjølv. Om eg blir rik ein dag, får eg lov til å ansette deg på fulltid då?

Kjem snart til Tromsø, for å få ein klipp, menn aller mest for å vere med deg og sjå korleis du og din kjære bur. Det è jo rart å ikkje kjenne den delen av livet ditt..

2 kommentarer:

Trine sa...

Tusen takk fra meg også! Eg e kjempefornøyd, klare til og med å style den heilt sjøl:D *klappeogjuble*

Sasi sa...

Bildet av meg è berre for å vise den fine toppen og frisyren, ikkje for å vise meg fram asso:) Om det skulle missforståast..