torsdag, februar 23, 2006



Ville herme litt etter Toritrine og legge ut nokre sommarslege bileter, dette er gode og varme minner..
Dette vassbiletet skulle egentlig vere av ein fiskestim, men fekk berre fram ein fantastisk farge meg nokre svarte prikkar her og der..men er fornøgd med det eg. Får lyst å hoppe uti og ligge der ei gode stund! Sjå kor deili då! Heilt klart og turkist...ah, kan det bli bedre? Eg berre spør..

Trine! Eg è klar som eit klekkeferdig egg (gul eller orange plomme). Samma kor det è, berre det è varmt og godt og billig:) Om doane stinka kloakk drite eg i...hiihi
Skal ikkje vere inne, berre ligge på stranda og sleike sol...mmmmmmmmmm, det kan faktisk ikkje bli bedre enn det. Sol, varme, bading, slappe av, slappe av og slappe av..Ah..

Resten av dagen skal eg sitte å sjå på tv med solbrillene på, ja, eg må jo venne meg til det igjan. Ei stund sidan sist no. Kunne jo blitt brukt dei siste dagane, men har jo vore inne under dyna og med gardinene att, så her var det ikkje mykje bruk for dei. Men eg gleda meg, til den dagen eg set dei stolt på nasa og vandrar ut av huset- som ein diva:) Akk sann, det skal bli godt!!

4 kommentarer:

Trine sa...

Jajajaaaa, jippiiii! Alle vil jo vere med, så det blir suksess! Glede meg til å finne svarte prikka i vatnet med deg;). Har du blitt frisk no??

Sasi sa...

Nei ingen friske her:( Eg dør av keisomheit..

Monica sa...

Eg og har blitt sjuk om det er noko trøst, noko det sikkert ikkje er. Det er ikkje noko kjekt å bli vaksen.. då må ein klare seg heilt åleine når ein er sjuk. Sutre sutre.

Anonym sa...

Lykke til med å bli frisk! Når eg kjenne skikkeleg, skikkeleg godt etter og tenke på at eg møtte deg i helga, klare eg å innbille meg sjølv at eg kanskje nesten begynne å bli litt sjuk.. hehe. Men håpa det berre er Besta sine hypokonder-gen som sler gjennom. Moro blogg forresten! Med vakre og korrekt illustrerande bilete.. hihi