onsdag, februar 15, 2006



Etter mykje om og men har eg altså komt så langt, ikkje enkelt å starte blogg. Men no ser eg lyst på framtida, rekna med at eg lære meir med tida. Dette skal bli veldig spanande!

Har lenge vore frista til å starte med dette etter å ha fulgt med i Trine si fantastiske skattekiste, men har liksom ikkje hatt motet før. Det è jo ikkje berre berre å skrive ned det eg tenkjer og trur - PÅ NETT, men ein kveld berre sprakk skrivebobbla. Eg vart liggjande og tenkje, sjølvsagt når eg skulle sove, kom på mykje lurt og hadde det perfekt for meg korleis eg skulle starte. Men så sovna eg nok, no è i alle fall alt fordufta. Men men, skal nok få ned noko sånn etterkvart.

2 kommentarer:

Trine sa...

Jaaa! Jippiiii, Sasi har fått blogg!!! Gratulerer, eg glede meg!

jeanette_s sa...

je!!! hadde skreve ei helsing te deg, mne den forsvann som dugg for sola.... grattis!!