mandag, mars 20, 2006

De to smukke jenter. Ingvill, eg hadde ikkje samvittigheit til å legge ut det bildet av deg, du veit:) Eg vart plutselig redd for at du aldri ville sjå på meg med anna enn ein ondt blikk resten av livet, og det ville eg ikkje risikere. Det ligg godt forvart på dataen:) No ler ho Jeanette godt, tenkje eg. Kankje du Jeanette tore å legge det ut?:/

Jippi, Adil vant!! All ære til han, berre dumt eg ikkje kjenne han- då skulle eg ha besøkt han i New York. Eg kom jo på at eg vil bu i New York. Nåken so è med? Og så kan vi ta ein simulator i Empire state building, som tek oss med på ein rundtur byen, både på land og under vann. Det er det dummaste og mest latterkrampeaktige eg nåken gang har gjort. Holdt på å dette ut av "sikkerhetsselen". Så, kem takkar nei til det??

2 kommentarer:

jeanette_s sa...

hihihi... for eit morro bilde! Ingvill tar jo dette kjempe alvorleg ser det ut som!hahaha

jeanette_s sa...

du, berre send med bildet av ingvill, so ska eg legge det ut:)