onsdag, juni 21, 2006





Kva er det med dette mennesket?? Kva er det som gjer at ho kan få jobb i tv som ekspert på mote og som quiz-programleder? Koffor vil nåken ha ho der, ho snakka så jævli at eg får gnagsår i øyrene etter to sekund. Koffor er ho i mediene HEILE tida? Kven er ho? Ein inngifta slektning av dronning Sonja...SO WHAT?! Og så blir ho sur når ho plutselig ikkje blir bedt i kongelig dåp?! Altså...eg kjenner eg blir dårlig av heile dama. Ikkje duge ho til det ho driv med no eingang. Einaste ho duge til er å vere stappa full av seg sjølv, sprade rundt i bikiniar, rosa kjolar, kambe det lange, KJEDELIGE håret sitt og posere i tide og utide. Ikkje er ho fin eingang, hadde ho no berre vore så slåande vaker at det ikkje var tvil om koffor folk tok bilde av ho. Men nei.

Eg er rysta!!!

15 kommentarer:

jeanette_s sa...

heilt enig heilt enig... altso, dama har no ikkje so fin klesmak ein gong! Då e det nåke anne me jentene og stylisten vår!

Monica sa...

Dette var eit godt innlegg! :D Eg likar verken ho eller Bra brø i quizzen som kjem akkurat når eg brukar ete frukost.

Trine sa...

Åherregud, eg e så enig!! Tippe ho ringe desperaaat til se og hør kvar veke og seie med den nasale møkka-stemmen sin: "kan ikke dere lage en bikinireportasje med mamma og meg? så kan vi dra til thailand og lage hele greia der. mamma er driiitfin i bikini, ass! og dessuten trenger hun en ferie etter skilsmissen". å, SHUT UP, mongodame!!! eg får brekninga.

Kristin sa...

Eg trur ho er til kun for å vere irriterande. Skape blest og få folk engasjerte. Når ho blir diskutert her, så er det faktisk ho som vinn på det. kanskje?

Eller so er ho ein robot, som manglar hjerne og er programmert til å vere heller teit. Evt eit menneske med underutvikla hjerne

Eg et heldigvis frukost før dette programmet.

jeanette_s sa...

fysj... kotti... no e eg lei av å sjå på den f...

Trine sa...

SARA KOTSASI MUN MENES, NO E EG DRITA LEI AV Å SJÅ PÅ DEN MEGGA, KAN DU LAGE ET NYTT INNLEGG! DETTA E JO NETT SOM SE OG HØR!! GRRRR!

Monica sa...

Eg vil og lese noko nytt.. Du kan jo sette inn eit anna bilde :D

Kristin sa...

Eg heng meg på klagesangen. Er du der Kotsasi?

Moglege grunnar eg ser for meg for manglande oppdatering:
-dataen virkar ikkje
-nettilkoblinga virkar ikkje
-Du er på ferie i grisgrendte strøk
-Overarbeida
-Ute i sola heile dagen og kvelden
-Planlegg flytting
-Har skaffa deg ein ny hemmeleg blogg
-Hukommelsestap

jeanette_s sa...

ka gjer du på kotti??

jeanette_s sa...

gud hjlpe kotti!!!!!!!!!! ta vekk den dama! eg blir gal!!

Anonym sa...

Laaaalalalalalalalalalaaaalalalaalalalalaalalaalalalalalalalalalalalalalllalalalallalalallaallalalaaa

Sasi sa...

Hahahaha, eg ler meg skakk. Ja no kan de lure. Ein ting kan eg sei...Eg er i live:)

jeanette_s sa...

ouuuuuuuuuuu!!!! så få vekk dette kvinnemennesket!!!!!!

Monica sa...

Kan eg få passordet ditt kotsasi? Eg skal legge inn eit fint bilde frå då eg, du og Mari overnatta i Kvamsøy istaden..

Ragnhild sa...

Paris Hilton 2